ПЛАН РОБОТИ
З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
ВЧИТЕЛЯ КЗ "Миколаївське НВО"
Шевченко О.М.
НА 2017/2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
МЕТА РОБОТИ: ПОШУК ТАЛАНОВИТИХ ДІТЕЙ ТА ЇХ РОЗВИТОК. СТВОРЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ УМОВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЇЇ НАХИЛІВ. РОЗРОБКА СИСТЕМИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. УДОСКОНАЛЕННЯ УРОКУ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ.
ВЕРЕСЕНЬ
1. МІКРОДОСЛІДЖЕННЯ В КЛАСАХ (ТЕСТУВАННЯ) «ОБДАРОВАНА ДИТИНА».
2. УТОЧНЕННЯ СПИСКІВ БАНКУ ЗДІБНИХ ТА ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ.
3. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ СТАРТОВОГО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З БАЗОВИХ ПРЕДМЕТІВ.
4. УСТАНОВЧІ СЕМІНАРИ УЧНІВ – ЧЛЕНІВ МАН.
5. РОБОТА З БАТЬКАМИ ЗДІБНИХ ТА ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ.
ЖОВТЕНЬ
1. ШКІЛЬНІ ПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ ТА ЇХ АНАЛІЗ.
2. ІНДИВІДУАЛЬНО-ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ З ПЕРЕМОЖЦЯМИ І ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД ТА УЧАСНИКАМИ МАН.
3. ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).
ЛИСТОПАД
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНКУРС МАН, ПІДГОТОВЧА РОБОТА З УЧАСНИКАМИ РАЙОННИХ ОЛІМПІАД.
2. УЧАСТЬ У РАЙОННИХ ОЛІМПІАДАХ.
3. ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).
ГРУДЕНЬ
1. УЧАСТЬ У РАЙОННИХ ОЛІМПІАДАХ.
2. АНАЛІЗ ПІДСУМКІВ ІІ ЕТАПУ ПРЕДМЕТНИХ ОЛІМПІАД, КОНКУРСІВ.
3. РЕЙТИНГОВА РОБОТА З ПРЕДМЕТІВ, ЩО ВИКЛАДАЮ.
4. ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).
5. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОМІЖНОГО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З фізики, основ здоров'я, трудового навчання.
СІЧЕНЬ
1. ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).
ЛЮТИЙ
1. РОБОТА З БАТЬКАМИ ЗДІБНИХ ТА ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ.
БЕРЕЗЕНЬ
1. ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ІЗ ЗДІБНИМИ ТА ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ.
КВІТЕНЬ
1. ПІДГОТОВКА ЗВІТУ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗДІБНИМИ ТА ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ У 2017/2018 Н.Р.
ТРАВЕНЬ
1. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ РОБОТИ (ДІАГРАМИ, СХЕМИ).
2. ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ НА НАСТУПНИЙ РІК.
1. МІКРОДОСЛІДЖЕННЯ В КЛАСАХ (ТЕСТУВАННЯ) «ОБДАРОВАНА ДИТИНА».
3. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ СТАРТОВОГО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З БАЗОВИХ ПРЕДМЕТІВ.
5. РОБОТА З БАТЬКАМИ ЗДІБНИХ ТА ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ.
ЖОВТЕНЬ
3. ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).
1. ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНКУРС МАН, ПІДГОТОВЧА РОБОТА З УЧАСНИКАМИ РАЙОННИХ ОЛІМПІАД.
3. ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).
1. УЧАСТЬ У РАЙОННИХ ОЛІМПІАДАХ.
3. РЕЙТИНГОВА РОБОТА З ПРЕДМЕТІВ, ЩО ВИКЛАДАЮ.
СІЧЕНЬ
ЛЮТИЙ
БЕРЕЗЕНЬ
КВІТЕНЬ
1. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ РОБОТИ (ДІАГРАМИ, СХЕМИ).
Я- звичайний сільський вчитель в малокомплектній школі. Дітей у нас, звичайно ж, небагато, проте, є здібні та талановиті діти і ми з ними працюємо. Тому першочерговими завданнями педагогічного колективу в цілому та кожного вчителя окремо є створення сприятливих умов для вияву та розвитку талантів і здібностей дітей, для їх самовизначення, конкурентоспроможності та повноцінного життя, формування особистості, що усвідомлює цінність творчості.
У зв’язку з цим діяльність нашого педагогічного колективу спрямована на розвиток самостійного мислення дитини, її індивідуальних творчих здібностей. Провідна роль в організації навчально-виховного процесу завжди належала й належить учителеві. Саме він здійснює керівництво процесом навчання, шукає оптимальні способи організації уроку з метою інтенсифікації навчання й розвитку творчої індивідуальності учнів.
Як вчитель предметник , я вважаю, що запорукою результативності в роботі є:
• по-перше, орієнтація учнів на зацікавлення предметом; заняття з ними додатково, готуючись до різних конкурсів, конференцій, семінарів;
• по-друге , організація ґрунтовної самостійну роботу із сучасною науковою літературою, періодичними виданнями наукового змісту, довідниками, мережею Інтернет;
• по-третє , проведення індивідуальних занятть, під час яких:
а) розв'язуємо задачі (за збірниками різних видань);
б) виконуємо тестові завдання різних рівнів складності.
Немає коментарів:
Дописати коментар