Робота з обдарованими

ПЛАН РОБОТИ
З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
ВЧИТЕЛЯ  КЗ "Миколаївське НВО"  
Шевченко О.М.
НА 2017/2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
МЕТА РОБОТИ: ПОШУК ТАЛАНОВИТИХ ДІТЕЙ ТА ЇХ РОЗВИТОК. СТВОРЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ УМОВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЇЇ НАХИЛІВ. РОЗРОБКА СИСТЕМИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. УДОСКОНАЛЕННЯ УРОКУ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ.
ВЕРЕСЕНЬ
1.     МІКРОДОСЛІДЖЕННЯ В КЛАСАХ (ТЕСТУВАННЯ) «ОБДАРОВАНА ДИТИНА».
2.     УТОЧНЕННЯ   СПИСКІВ БАНКУ ЗДІБНИХ ТА ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ.
3.     АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ СТАРТОВОГО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З БАЗОВИХ ПРЕДМЕТІВ.
4.     УСТАНОВЧІ СЕМІНАРИ УЧНІВ – ЧЛЕНІВ МАН.
5.     РОБОТА З БАТЬКАМИ ЗДІБНИХ ТА ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ.

ЖОВТЕНЬ
1.     ШКІЛЬНІ ПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ ТА ЇХ АНАЛІЗ.
2.     ІНДИВІДУАЛЬНО-ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ З ПЕРЕМОЖЦЯМИ І ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД ТА УЧАСНИКАМИ МАН.
3.     ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).
ЛИСТОПАД
1.     ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНКУРС МАН, ПІДГОТОВЧА РОБОТА З УЧАСНИКАМИ РАЙОННИХ ОЛІМПІАД.
2.     УЧАСТЬ У РАЙОННИХ ОЛІМПІАДАХ.
3.     ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).
ГРУДЕНЬ
1.     УЧАСТЬ У РАЙОННИХ ОЛІМПІАДАХ.
2.     АНАЛІЗ ПІДСУМКІВ ІІ ЕТАПУ ПРЕДМЕТНИХ ОЛІМПІАД, КОНКУРСІВ.
3.     РЕЙТИНГОВА РОБОТА З ПРЕДМЕТІВ, ЩО ВИКЛАДАЮ.
4.     ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).

5.     АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОМІЖНОГО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З фізики, основ здоров'я, трудового навчання.
СІЧЕНЬ
1.     ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ (ЗГІДНО З РОБОЧИМ ПЛАНОМ ШКОЛИ ).
ЛЮТИЙ
1.     РОБОТА З БАТЬКАМИ ЗДІБНИХ ТА ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ.
БЕРЕЗЕНЬ
1.       ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ІЗ ЗДІБНИМИ ТА ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ.
КВІТЕНЬ
1.     ПІДГОТОВКА ЗВІТУ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗДІБНИМИ ТА ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ У 2017/2018 Н.Р.
ТРАВЕНЬ
1.     ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ РОБОТИ (ДІАГРАМИ, СХЕМИ).
2.     ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ НА НАСТУПНИЙ РІК.

Я- звичайний сільський вчитель  в малокомплектній школі. Дітей у нас, звичайно ж, небагато, проте, є здібні та талановиті діти і ми з ними працюємо. Тому першочерговими завданнями педагогічного колективу в цілому та кожного вчителя окремо  є створення сприятливих умов для вияву та розвитку талантів і здібностей дітей, для їх самовизначення, конкурентоспроможності та повноцінного життя, формування особистості, що усвідомлює цінність творчості.
         У зв’язку з цим діяльність нашого педагогічного колективу  спрямована на розвиток самостійного мислення дитини, її індивідуальних творчих здібностей. Провідна роль в організації навчально-виховного процесу завжди належала й належить учителеві. Саме він здійснює керівництво процесом навчання, шукає оптимальні способи організації уроку з метою інтенсифікації навчання й розвитку творчої індивідуальності учнів.
Як вчитель предметник , я вважаю, що    запорукою результативності в роботі є:
•    по-перше, орієнтація   учнів на зацікавлення предметом; заняття  з ними додатково, готую­чись  до різних конкурсів, конференцій, семінарів;
•    по-друге , організація  ґрунтовної  самостійну ро­боту із сучасною науковою літературою, періодич­ними виданнями наукового змісту, довідника­ми, мережею Інтернет;
•    по-третє , проведення  індивідуальних  занятть, під час яких:
а) розв'язуємо задачі (за збірниками різних видань);        
б) виконуємо тестові завдання різних рівнів складності.

Немає коментарів:

Дописати коментар